" are you yelling at me because you like me ?!" " No,you idiot. I'm yelling at you because i think i love you!"

Så läste precis färdigt denna boken, GUD! detta är verkligen en bok som kommer på andra plats av dom böcker jag älskar. Asså denna gjord för mig.  Jag skrattade nästan hela tiden. Och sen med Ben och Spencer och Zach. Åh det var så gulligt! slutet då. Äh denna gjorde så jag grät Happy tears. Annars brukar jag gråta för att böcker är slut. Men denna slutade perfekto! Bara att den är på engelska kan vara jobbigt. Men det är lätläst och jag föredrar faktiskt att läsa engelska böcker på engelska, alltså jag gillar inte att läsa översatta böcker, blir skit dålgit då.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0