Har inte bloggat, Know.

Har inte bloggat, men har haft fult upp. Var på Tivolit på fredagen eftersom jag blev lite bättre, det var helt dött på dagen, lika dött på kvällen. Sen igår var jag hos Emma där vi tittade på någon film MED JOSHI omg min älskling är så fiiiin. Iallfall hade vi det kul eftersom vi satte på Disney låtar och dansade runt som galningar och sen singstar och sjöng som kaklade hönor. Nu idag stack jag snabbt till väla eftersom, ja som ni ser på bilden ska jag för första gången testa på att göra Tip Dye, ska försöka iallafall, blir nog ingen göteborg imorgon, får fixa det på sommaren istället :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0