I may Find my Prince but my dad Will always be my king.

Var på ginatricot idag med min syster. Så detta kanske ska köpas. Iallfall kjolen, den är ett måste! Har inte gjort så mycket annat idag,skulle egentligen till stranden med några med alla skett i mig och vädret var kast så det blev inget. Blir stranden med Elias på måndag istället. Ska smsa emma snart, måste vara i helgen så vi kan tränna på uppvärmingen och kanske sticker till alexandra på Söndag, måste dock hinna plugga också. Ska nu gå ner till Pappa som sitter ensam, tycker synd om honom, ska samtidigt läsa färdigt min bok iii! 690 sidor, lånade den igår, har bara 200 sidor kvar och på engelska, stolt e jag fan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0