"If we listen to each other's heart, We'll find were never to fall apart"

System kameran hann jag inte ta fram så det fick bli i mobilen, så jävla dåligt ljus, men,men. Hade på mig min keps idag vid valborg brasan och mina nike sneakers med min swag tröja. och gick och lyssnade på Tyler the Creator hela dagen, som folk blev rädda för mig haha.
Blev så lycklig av att få min pappa att bli glad idag, kändes så jälva bra att jag nästan ville gråta, alla stod och tittade på mig när en tjej som ser ut som en vet inte vad, galning blir kramad av sin pappa, men det var så skönt att se honom skratta, känns som våren har startat bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0