Keep calm and may may the odds be ever in your favor.

Idag har jag gjort ungefär allt jag hade plannerat. Var i stan med mamma och köpte ett par mint gröna byxor som jag älskar. Skulle köpa vita shorts också för sommaren. Tänk bra, vita shorts och en gul t-shit och vara brun. Ah. Jaja, och köte en galaxy tröja från gina. Dom hade galaxy leggins också. Men både jag och mamma tyckte att jag ska satsa på bättre kvalite även fast det är dyrrare, så hon sa att hon nästa vecka ska beställa mina black milk tights IIIII! Sen stack jag hem till emma direkt efter, vi blev färdiga med uppvermingen och den är så bra! Åh vad bra det känns. Imorgon blir det att äta ute med familjen, sen stan igen för att titta på min sommar avslutning klänning.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0