My mom has the most awesome daughter in the world!

Får en bild på mamma och på min fina konversation med min vän. Äh vad vackra vänner man har! riktigt härliga konversationer. Som sagt har jag bara slappat idag, blev att jag läste en bok, som vanligt. Den tog också hårt på mig, fast det gör alla böcker, har verkligen börjat bli en lippsil i böcker nu för tiden. Imorgon skulle det bli stan, får se nu eftersom jag vet inte hur det blir med Emma, Annie och Amanda, kanske blir att jag går hem till Emma istället, får se hur det blir.


Kommentarer
aliz

tack så jätte mycket!

coola kläder? haha tack så mycket jag köper det jag hittar helt enkelt ;)

2012-04-02 12:07:13
URL: http://gasdance.blogg.se/
Savin

HAHAHA omg we are crazy like hell <3

2012-04-04 11:54:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0