Fall- Justin Bieber

 
Var med Alexnadra idag och hälsade på hennes söta vovve Melody. Så jävla söööt! Tittade sen när jag kom hem på Trassel. Asså visst jag kan skriva vad jag gör varje dag, men är det kul att läsa egentligen ? Typ " Jo, idag har jag varit i stan, sen köpte jag en sak sen gick jag hem " Nää, jajja jag kan skriva lite så ibland. Läste denna delen på The Fault in our Stars och jag började stor bölla, ( har inte läst boken än) Men sen efter ett tag kom det på tanken, varför gråter jag för att han dog, jag menar, borde jag inte vara glad för att han levde, att han fans, och gjorde det så bra för Hazel. Jaja, svårt att förklara, jag är en boknörd. Men ja. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0