Goodmorning hot stud.

 
 Såå min vecka har startat ganska Braoo. I söndags tittade jag och Elias äntligen på The Glee movie. Asså gud jag grät nästan när Cory sjöng Jessies girl. Iallfall. Igår blev det Att äntligen få träffa Sam och amanda. Blev Jordgubbar och nutella, mmm. Sen lärde dom mig att dricka te. Så jävla gott! Sov iallfall hos Amanda, vi tittade på The ring som fick mig nästan att gråta på natten eftersom jag inte kunde somna. Iallfall kom jag sen hem, och sen drog jag iväg för filmkväll hos Emma med Annie som känndes skönt. Nu sitter jag med en av dom bästa böckerna jag någosin har läst och Te med körsbär. Imorgon blir det kanske Malmö med Elias, vi får hålla tummarna.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0