Så Denna sommaren kommer bli epic.

Så jag har bestämmt att denna sommaren ska bli epic, varje dag ska jag göra något som gör mig glad, det har gått 1 och en halv dag och det har redan börjat bra. Imorgon blir dett buss lufning med Elias, kanske Malmö på fredag, Lördag gå med mamma till min barndomsvän, som bor på min gata, så jag kanske kan få en gatokompis haha, det låter töntigt men det skulle vara kul ju, annars får jag börja snacka med mina grannar som brukar spela fotboll, typ några mindre killar, gud så forever alone jag låter, men ja. Jag kan se dom genom mitt fönster, ska nog ropa på dom genom fönstret någon dag, jag vet..Men You only live ones right ?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0