“Ask yourself if what you’re doing today is getting you closer to where you want to be tomorrow.”

åker till Paris imorgon då! är inte direkt taggad just nu eftersom vi har skit mycket i skolan, men jag blir säkert taggad imorgon om min mamma inte får damp av att min syster blir sen. Men jaja. Idag var gympa lektionen hur grym som helst, dansade runt i gympa salen och hela klassen var som vanligt igen, alla var vänner med alla. Men ja, nu måste jag packa och börja plugga svenska och matte, på flyget blir det 2 timmars No, buuu.


Kommentarer
Elina

Hej du :)

Du vet stuckinthebieberstory hon länkade ju dig och sa att du är grym och det är du även i din novell blogg ! Men jag tänkte fråga dig om du har nån kontakt med hon andra som skriver på den bloggen som länkade dig ? För Asså jag måste bara veta hur det slutar för Taylor och Justin shittt ja e typ beroende .... Haha desperat här ;) snälla svara på min mail elr i ett inlägg ;)

Ps din blogg äger också båda två elr har du 3 ? :D

2012-05-12 19:59:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0