Jag bloggar för mig själv.

 

 
Som min rubrik talar, jag bloggar nu för mig själv, jag var innan helt inne på att ha en blogg för andra, inte för mig själv, utan för att andra skulle läsa och bli glada, men från och med nu bloggar jag, när jag vill, hur jag vill, och ja. Jag känner bara annars blir det för inträngande att skriva för andra och inte för mig själv.
 
Fan va trött jag är idag, har läst färdigt Perks of being a Wallflower, boken är väldigt lärorik, den lärde mig att jag vet inte vem jag är, och även fast det kanske låter skit konsigt så är det en sanning som jag tror man försöker gömma, i min ålder i alla fall, alla tror att dom vet vem dom är, well fine för dom, själv har jag ingen anning och är väldigt glad och väldigt spänd för att lära känna mig själv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0