Just ones I want my life to be like an 80s movie!

 
    
I Love, love, but i hate pain, and i know, that in the end, that is not going to work out. But sometimes, just sometimes, i believe that  the pain can be worth it.
Ahh jag hittade på den själv, den kan ni inte säga något om, den var fan bra!
 
Ja ibland önskar man väl lite for detta, gör man inte det. Liksom kom igen, tänk tanken av någon att vakna upp brevid varje morgon ( jo sant jag vaknar upp brevid min veckar klocka varje morgon, men den skriker ju bara på mig för fan, ingen kärlek där inte) Någon som kysser dig, finns där, och bara är din. Jo jag tror vi alla längtar för något sådant ibland. 
Kärlek va? intressant känsla.
 
I alla fall! Fick reda på att Taylar Ward kommer till Malmö den 6 oktober! sticker ditt med några tjejer i klassen! jag bara äh va fan, någon konsert måste bli min första, varför inte Ward dude då liksom? Riktigt taggad! På Fredag blir det Samantha och jag och vma, har aldrig tittat på live vma så ska bli ganksa kul, måste fortsätta läsa på vår svenska bok nu ( har inte ens börjat läsa ) sitter samtidigt och lyssnar på Give me Love med Ed Sherran, kan det bli härligare?!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0