BUT IF YOU NEVER TRY, YOU'LL NEVER KNOW.

( Nattbilder..inga kommentarer på den första bilden ) 
Dagen började med Laserdome med killarna där jag sög, fast kom 2:a i sista rundan! Stack sen till MC där jag gjorde min MCmobile och Markus sin lilla blanding av cola, pommes och ketshup, som han drack. Seanre blev det Bio med Sam, och WOW filmen var helt, The amazing spider man, så jävla bra och Peter Parkar, het människa! Justin nu sitter jag och Sam hemma hos mig med mys, tittade på Project X som var helt okej, och min älsklig var såå fin. NÖRD POWER! ja jag är halvt död av trötthet medans Samantha är lite mer på nattlivs hållet, GODNATT!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0