Put your hearts up.

Var i Malmö idag med Elias. Riktig härlig dag, hade det super bra och turen var på vår sida nu när vädret var så fin! åh om det bara kunde fortsätta så hela sommaren nu, men imorgon ska det regna. Iallfall fick jag inte med mig något hem, är helt osäker fortfarande, men jag tror att jag åker till Malmö imorgon igen för att köpa Vansen på bilden, så sattans fina! Får se, dom kostar 700 spen och plus så har jag böcker jag ska köpa på min lista, åker till Belgrad i Augusti och det blir också shoping, plus Stockholm i slutet av Juli och såklart Göteborg också. Plus min Ombre. Gud hur ska jag ha råd.

Kommentarer
Fetfot's syyyster yyster

KÖÖÖÖÖP DOOOOOM VICKII!!!!

2012-06-28 22:04:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0