FU*K It Im YOUNG

Så jag hann inte sätta ut någon bild på igår eftersom jag precis gick upp till min data. Har varit borta i princip hela dagen. Var hos Emma ( med Annie och Amanda) i typ en timme där vi åt choklad och sen gick vi ut i DET SKIT FINA VÄDRET! Skit fint va det, fast inte jätte varmt. Men ja, körde dödens död, dom emma och hennes pappa kallar den ( En lådbil som ni ser amanda sitta på) Det var kul även fast jag trodde skulle dö några gånger. Sen stack hem, började läsa på en ny bok ( en ny bok varje dag, på engelska, känner mig jätte duktig, aa) Sen stack jag och mamma och hyrde nya filmer. HAPPY FEET 2! den va sådär, berättar mer imorgon och lägger ut bilder från festen, silken dag dom här senaste har varit, lycko dagar, iiii!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0