If a Girl Admits That She likes you, Know that it Took Her every ounce of Courage she Has…Don't Take That for Granted.

FödelsedagsGRIS!hehehe..

Såååå..Nu hat jag äntligen satt ut lite bilder! Hade jätte kul hos Alexandra med dom här människorna ( och min sjäv hehe ) Började med att vi välkommnade Elias med hög Volym av Lady gagas. Och Ballonger. Sen stack vi driekt iväg för att hämta vår film och vår pizza! Ja säger inte så mycket än att dom som var där vet vad som hände och det var en suuuper dag, speciellt när vi skulle hyra film, Right Savin ? iiiiii, han var sååå söööt! Iallfall, stack sen hem till Alexandra där vi hade det mysigt med pizza och allt och våra skratt attacker, dööör.  Asså jag tror jag kan läsa andras tankar, haha. Men det var en awesome kväll!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0