It's funny how day by day, nothing changes. But when you look back, everything is different.

Jag var med mamma och åt idag, blev pasta på någon resturang. Glömt vad den hette. Idag blir det för mig att plugga matte, är 10 sidor efter, plus att jag måste börja på So:n eftersom vi har prov om 2 veckor. Oh jag hatar So, verkligen. Det var mitt favorit ämne. Men jag hatar att vara en av dom bästa i klassen på något. Visst jag är det ända som har fått B, men det spelar ingen roll för mig betygen. Mednas andra tävlar med mig, och gemför sig med mig för att bli bättre. Det är så störande. Fattar dom inte att jag inte bryr mig vad fan dom får, jag sköter mitt,skött du ditt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0