tråkigt..

Lovar du att vara ärligt: Japp
Du heter: Victoria
Smeknam: Vicki, Paj, Vicosh, m.m kommer inte på alla nu.
Låt som du lyssnar när du sörjer är ledsen: So cold med Chris Brown.
Beronde: Doon no..
Vad tror folk om dig : Ingen anning, att jag är blyg skulle jag tro.
Vad får du ofta komplimanger för : Mina ben eller mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon : Brukar inte försöka imponera folk, e bara mig själv.
Hur imponerar någon på dig: Att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv : Alltid, läskigt..
Vad står i ditt senaste sms: Min facebook är cp!
Var bor du : Helsingborg
Trivs du där: Sådär,längtar att fösvinna från staden.
Hur många converse äger du : typ..4
Sprit,cider,vin eller öl: Har aldrig smakat något av det.
Brukar du bli full: JA! av luft...
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot någoting: mot idioter.
Hur svarar du i din telefon: Olika, typ Hallu!! Vem e det ? eller Hallå?
Vem ringde du till senast: Mamma
Antal timmar sömn i natt: hehehe.... 13 timmar..sover bort hela dagar typ..
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: skolan, oftast, om jag ska till vänner..hehe..typ alltid 1 timme sen..
När mår du bra: När jag är med min familj och mina vänner :))
När blev du fotat senast: ee...typ 2 dagar sen.
Hur känner du dig nu: Skit trött och seg som fan..
Har skit tråkigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0