SKOLAVSLUTNING!

sorry för ingen bloggning typ. Har gjort så mycket nu innan vi slutade, som vi gjorde igår, SOMMARLOV! alla var jätte fina och avslutningen var så jävla bäst! Min cd funkade tillslut så vi fick se min video som blev en suxe om jag får säger det själv hehe. Vi gick sen till Haket och själv blev jag nöjd med maten, men det var ganska segt. Denna sommaren ska bli den bästa sommaren någosin!

Ska göra en lista denna sommaren, listan heter #YOLO så ni fattar principen med listan.

1# Igår var jag och Elias i glass butik och dom hade slush maskiner, när ingen tittar streker jag fram handen, heller det i min hand och slickar upp det #YOLO

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0