The summer i Turned Pretty Trilogi- Jenny Han

Ville bara skriva om min favorit bok så länge jag väntar på moi Friends. Detta kommer föralltid vara mina favorit böcker. Ingen bok är bättre än dom här. Jag har skrattat lite i boken, men asså jag har gråtit som in i helvete. Detta är typ dom första böckerna jag har gråtit till. Jenny Han är författaren till. The summer I turned pretty          ( Sommaren jag blev vacker ) It's not summer without you ( ingen sommar utan dig ) och we'll always have summer. Dom första två finns på svenska.

Ska berätta lite kort vad den handlar om:

Belly åker varje sommar till en sommar stuga vid havet med sin mamma, där i sommar huset bor hennes mamma och hennes två Soner Condrad och Jeremiha. Ända sen Belly var sju år gammal har hon varit kär i Condrad. Och nu när hon är 16 år kanske Condrad har fått känslor för Belly? Men vad händer med Jeremiha. Den snälla pojken som alltid har gillat Belly, och vad händer med Condrad som är den tuffa pojken ?

Condrad är den tuffa, men ändå lugna gittar spelande pojeken. Medans Jeremiha är den snälla populära fotbolls spelade killen.

BEST BOOK EVER! Gråter varje gång jag tänker på böckerna.

 

❒ SINGLE. ❒ TAKEN. ✔ DATING CONRAD FISHER.

 


Kommentarer
Hanna

Omg, vad fiiin design! Har du gjort den själv? Gör du designer till folk? :)

Bra blogg, haha. :)

2012-03-31 14:14:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0