“Other things may change us, but we start and end with the family.”

Så har inte bloggat denna helgen. Men har haft ganska mycket för mig. Igår blev det att gå på Annies konfermation som var ganska segt på kyrkan men roligt ibland,speciellt när en viss person fick lite målbrottet problem i kyrkan haha. Sen stack jag och emma hem till Annie och åt och spelade biljard med hennes barndomsvän Carl-johan. Hade det roligt även fast jag var lite dampig som vanligt..

 

Idag blev det att fira min pappas födelsedag med god mat på färgan, med släktträff. Rikard kom också som var kul när jag inte hade sett honom på länge (halv bror ) känner att jag börjar komma närmare familjen nu. Pappa fyller ju nolla gämt iår. Fyller år på torsadag. Sen jag nästa MÅNDAG! oh 15 år, känner mig som en liten fjutt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0