Your always my king no matter what.

PAPPA FYLLER ÅR IDAG! ( kanske tråkigt men detta ska skrivas!)

Min pappa! idag fylde han år och det går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom, det finns ingen beskrivning inga ord. Min pappa har alltid funnits där, i ALLT! jag har alltid haft ett speciellt band med min pappa, och utan honom skulle jag inte kunna klarat allt i mitt liv. Han är min bästavän, vi har dåliga dagar, och bra dagar. Men aldrig skulle jag kunna svika dig. Du är en del av mig och Jag älskar dig så mycket, Hoppas du blev glad för dina presenter! Jag älskar dig Pappa, mer än syre på vår jord.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0