What is life without a little risk ?

Har haft ett jätte långt uppehåll med bloggandet och jag kommer nog inte blogga varje dag heller, men jag kände för det när några i klassen sa att jag skulle blogga lite, så jag bara äh vafan, kör in ett inlägg idag. 
Skolan har börjat igen, känns ganska skönt med sista året, känns som detta året att jag har lärt mig så mycket. Inte skolans ämne och sånt, jag menar mer av livets skola, jag vet fortfarande inte vem jag är och vad min mening är att vara här, men att bli en bättre människa liksom, jag känner mig bättre. Jaja, iallfall, fick en bok i Svenskan som jag ser fram emot att läsa, plus att jag ska beställa alla mina 6 John Green Böcker snart iiiiiii! plus att han har börjat skriva på sin 7:de bok, helt fantastiskt!
 

Kommentarer
Jag villl vara anonym tack, ( F)

hejsan, jag älskar dig, vill du gifta dig med mej? bra, kommer du upp till mig så kan vi köra! party hardy! :D <3

Svar: Klart jag kommer var är festen ?! ;) Och giftemål är jag helt klart med på! lite osäker på vem detta är, men har någon aning ;)<3
wikiii.blogg.se

2012-09-04 20:27:52
Jag villl vara anonym tack, ( F)

Jaså!? de va väl inte svårt eller? jag har gett dej 100 ledtrådar, nu kör vi en gissnings lek, KAPISH!? ;) tänker inte skriva mer för du kommer känna igen på bara sättet jag skriver på! <3

2012-09-06 20:22:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0